Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Purple Dream






Lonely :'(
Sabtu, 14 Julai 2012 | 0 comment(s)
Assalamualaikum bloggers :')
Sebelum baca entry nie, sediakan tisu banyak-banyak kerana entry nie agak sedih jugak kot. Haha :'D
Enjoy ~

375739_351861828224179_238465121_n_large

Dear diary , huhu :') sekarang nabilah sudah rase lonely sebab hubungan nabilah dengan si dia tidak lame, hanye semantara shje, sedih jugak kami berakhir mcm ni, rase kosong saje hidup ni, huhu :'( tapi dalam kekosongan tu jugak hidup nabilah rase bebas. Jyeah! bebas dari problem yang boleh pecah kan kepala otak kita! tarikh terakhir kami tidak bersama malam tadi, kami buat keputusan untuk buat hal masing-masing, kerana nabilah rase kami tidak serasi bersama. Maafkan nabilah yea awak, sebab nabilah dah buat die sedih, nabilah tak ada niat pun nk buat keputusan cm ni, tapi ini memang sudah takdir kita, maafkan nabilah :'( nabilah berharap awak dapat carik seseorang yang boleh buat awak bhgie, semuga awak dengan die akan kekal dengan lebih lama lagi yea .. baik lah awak, saye mintak diri untuk beredar dari hidup awak untuk selamanya .. Selamat Tinggal awak :'(


Tumblr_ldmhgdms0y1qb6tofo1_500_large


Kadang-kadang hidup kita sangat menyakitkan tapi kita mesti terus kehadapan untuk menghadapinya, betol tak? huhu :') kalau kita terasa sunyi dengan ketiadaan si dia , tpi kita still ada kawan yang setia berada di sisi kita kan? Tapi ape perasaan korang kalau kawan kita tu tinggalkan kita sebab dia sudah jumpa kawan baru dan dengan mudahnya dia melupakan kita? Memang perasaan tidak puas hati memang ada kan,kita pelik kan kenapa dia mudah sangat berubah, dan kita sedih sebab dia sudah tidak lagi peduli pasal kita lagi. Aku tak sangka kau boleh sangat percaya 'kawan baru' kau tu sampai kau dah tak pedulikan kiteorg. Dulu kau sentiasa ceria , tpi sekarang, aku tengok kau dah berubah! bile gurau sikit kau dah melenting,bile cakap sikit kau dah marah, ape nie?! nie bukan kawan aku yang aku kenal, kau tak mcm nie dulu, sejak kau kawan dengan 'budak' tu kau berubah semuanya, dulu kau jaga diri kau dengan penuh bermakna, tapi kenapa sekarang kau senang2 kau biarkan mcm tu? aku tahu kau banyak problem sebab mama dengan ayah kau kongkong kau, parents kau buat mcm tu ada sebab bukan suke-suke. Parents kau cume taknak kau terjebak dengan kawan yang tak elok, sekarang ni aku tengok hidup kau kucar-kacir. Aku bukan ape, aku cume risau dengan kawan aku jea, tpi kalau ni la perangai kau yang babitkan nama aku dlm mslh kau, memang aku tak suke, kalau mama kau tak kasi keluar rumah, kau tak pyah lah kuar, tpi kau nk kuar jgk sebab kau nk jmpe 'jantan' tu! kau minta izin dengan mama kau untuk keluar pastu kau gune nama aku untuk tiket keluar, kau ingat aku ni ape? dah berapa kali mama kau cari kau, aku tak tahu pun kau pegi mana-mana, tapi kenpa mama kau cari aku? kenapa mama kau tak cari jea 'kawab baru' kau tu?! kenapa mesti guna nama aku?! SAH memang kau dah terok. Hey kawan! bangun lah, jangan mudah sangat terpedaya dengan bf kau tuh plus 'kawan baru' kau tu, dulu kita selalu bersama, kau,aku,mieyra dan filza. tapi sekarang? hummm.... kiteorg sayang kau,sebab kau kawan kiteorg. Bnyk lagi kan cara yang berfaedah untuk keluar drpd maslah ni, pikir lah dengan baik! :'( tolong lah berubah yea kawan. :')


  


Oke lah,sampai sini jea luahan hati nabilah ni, harap korang enjoy baca entry nie :')




Older Post